marți, 5 februarie 2013

O doză de sarcasm...

Observ cu dezamăgire că lucrurile de calitate sunt aruncate deoparte într-un colț uitat și sunt înlocuite cu prost gust și kitsch din belșug.
Un ceva din mulțimea de lucruri înlocuite cu cele mai oribile kitsch-uri este muzica. Eu nu pot numi chestia asta care ne răsună azi din difuzoare muzică. Pentru că nu e. “Chestia” respectivă înseamnă ori prea mult zgomot, ori același ritm stresant cu versuri care mai de care mai penibile. 
“Toate femeile pleacă,
La Londra, Milano, Paris” – hai nu, serios?!
“Ne mințim k la meteo,
O fi soare, da’ nu-l văd io!” – Andra, pe bune? Și tu?
“Dragostea se face-n minin doi,
E secret – rămâne între noi.” – jalnic!
“M-a tot sunat, m-a tot sunat,
M-a sunat de-atâtea ori de m-a luat de cap…” – sărăcuța!
..și fuck...ce poate fi oare mult mai jalnic decît manelele?! :D
 
*Da, sunt nu ironică, ci foarte ironică. Pentru că nu se poate să ieși în față cu asemenea versuri și să mai fi și aclamat. Mulțumesc,Doamne că încă mai sunt câțiva oameni care pun preț pe această calitate la care țin eu >>>îi poți număra pe degete:Voltaj,Holograf,Direcția 5,Gîndul mîței,LP,Skillet,Scorpions,Metallica..chiar și Eminem---toți ăștia cîntă viața prin versurile lor(eu asta ador,pentru că uneori chiar mă regăsesc în versurile lor geniale,pline de sens)..și ar mai fi ei acolo cîțiva,dar..dar...dar nu i-am menționat din simplul motiv că momentan, se află în aceeași baltă de mediocritate ca și restul. *Eu știu că muzica adevărată are un mesaj de transmis, atât prin versuri, cât și prin linia melodică. Dacă nu ți se zbârlește părul când o asculți nu e muzică! Dacă versurile nu au logică, toată melodia e o nulitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu