luni, 16 iulie 2012

Este posibil să fii fericit fără bani?

Fericit fara bani?!-Depinde pentru cine ...fericit pe dinafara,dar si fericit pe dinauntru precis ca nu poti fi!!Sufletul nu se poate bucura de saracie!!
#Spre exemplu, azi(11.07.12) am vizitat o familie din rn. Falesti care si-au instalat o antena parabolica,dar,Doamneeee,vai de capul lor in ce saracie traiesc!M-am infiorat din ce farfurii mananca si din ce cani beau apa...si casa cum era,in care pe timp de ploaie cel mai probabil le si ploua in casa!!Nu am cuvinte sa descriu situatia lor.Niciodata nu am vazut asa oameni saraci.Am spus toate astea pt ca am vrut sa ajung la un raspuns al intrebarii......acea familie,nu pot spune ca aveau bani pt ca chiar nu aveau atat de multi,si plus la asta au 2 copii pe care trebuie ca sa-i intretina,un baiat de 9-10 ani care e invalid si nici nu poate merge si nici nu poate vorbi,iar altul de 14 ani care e nevoit sa plece cu vacile pt a castiga citiva banuti pentru a intretine cat de cat familia!Consider ca fara bani omul nu poate fi fericit(si in acest caz am luat exeplu familia data,care nu cred ca vor scapa vre-o data din mrejele saraciei...pt ei azi a fost o mica fericire pt ca le-a putut oferi,cu putinii bani pe care ii aveau,o surpriza celor 2 copii,de azi se vor putea uita ca toti ceilalti copii la niste desene animate).Jalnic...si asta inseamna ca traim in Moldova :( 
cam asa arata casa pe din-afara


Bani de jaluzele nu au,dar au gasit o astfel de solutie

In curtea lor

O camaruta din mica casa pe care o au...

Aici o fereastra din casa care nu are nici macar sticla

2 comentarii:

  1. Daaa, e trist, e dureros si nu in ultimul rind jalnic. Asa locuiesc mai majoritatea ce au ramas prin satele Moldovei, mai gasesti si case cu 2 nivele dar e mai rar. Nu poate fi fericire fara bani pentru ca nu iti arde a zimbi cind nu ai ce pune pe masa sau nu ai cu ce trimite acus copiii la 1 septembrie. De aceea, cazurile date trebuie sa ne dee multa vointa de a lupta pentru un viitor mai bun si nu in ultimul rind pentru a multumi pentru tot ce avem.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu toti cei de la sat sunt saraci....unde traieste familia asta e un sat micuț,și acolo majoritatea sunt așa,săraci.dar familia asta ii intrece pe toți!Dar ce mai vorbă?Traim în Moldova,o țară mai săracă și ca familia dată-unde nu-ti poti gasi d lucru,sau dacă ai de lucru,salariul este mic....și tot așa mai departe.
    #In fine...am scris acest articol,căci chiar m-a impresionat enorm modul de trai pe care-l duc sărmana familie ((

    RăspundețiȘtergere