joi, 5 iulie 2012

Ai citit ceva in aceasta vacanta de vara?!



Tu ce ai citit vara aceasta?
Daaa,am citit!!Pina cand am citit ''Intre luna si soare'' de D.Mamaliga si ''Femeia in alb"...am inceput sa citesc si “De ce iubim femeile” de Mircea Cărtărescu(mai am putin pina la final),dar asta o sa mai astepte,ca vreu neaparat sa citesc ceva de Carnegie,deja cartile lui Carneige le-am cerut in imprumut de la cineva,acum doar astept sa si le am in fata mea!! Uhh...astept cu nerabdare sa-l citesc!!
Waaa....vreau s-o mai citesc si pe M.Radulescu(Niste raspunsuri),asta numai daca voi reusi!! SPER ca voi reusi!!!
P.S.Profa de romana ne-a dat lectura pe vacanta si nu-mi place deloc ceea ce mi-a dat ea ca sa citim(voi lasa de-oparte ceea ce ne-a dat ea si voi incerca sa citesc ceeea ce doresc eu sa citesc,ceea ce tine de sufletul meu)!!Ne-a dat sa-l citim pe Druta,tocmai cel pe care nu-mi place deloc ca sa-l citesc.Daca serios,nu mi-a placut niciodata operele lui Druta,mie mi se par fara inteles,fara culoare,pentru mine nu prezinta niciun interes.Asa ca vara asta il voi lasa la o parte pe Druta. Vara asta vreu sa citesc cat mai multe carti a autorilor straini(asta numai daca voi gasi la librarie,pt ca chiar nu cred sa fie ceea ce doresc eu la libraria unde ma duc eu.Pacat.La biblioteca am intrebat de Adam si Eva si nici cartea asta nu era,asa,deci,e posibil si nici celalte carti pe care le vreau sa nu fie pe raft).
Am multe planuri pentru aceste 2 luni de vacanta.Sper sa reusesc sa citesc macar ceea ce mi-am pus in gand!!SPER!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu