luni, 16 iulie 2012

Bicicleta mea-amintire plăcută din copilărie

Iuhuuu....în sfîrșit mi-am reparat bicicleta :)) Waaa,dar de cînd așteptam eu momentul acesta, tocmai de 2 ani(mult pentru mine) !!Abia aștept să fac o mică plimbare cu ea, măcar pînă la magazin și-napoi :D 
#Și, acum, că am din nou bicicletă, vreau sa ieșim cât mai des cu prietenii la plimbări pe bicicleta, măcar în așa mod ne vom putea aminti cu drag de copilărie, de dulcea noastră copilarie(si acum îmi aduc aminte cum când eram mai mici,eu și cu alte fete am fugit de acasă doar ca să ne învățăm a merge pe bicicleta...și cîte căzături au fost, mamăăă....).Vreau să se mai repete incă odată acele momente, acum...doar acum cât am dorință, căci apoi cine știe?!!!!
Vreau și una din asta-violetă și cu flori multe pe ea...

##Mulțumesc enorm,Vasilică,de ajutorul acordat!!Rămân datoare,sigur :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu