miercuri, 20 iunie 2012

Suflet trist!!




Cum faci atunci când sufletul ți-e trist și nu are chef de nimeni și nimic ? Ce faci atunci când un ruj sau o pereche nouă de tocuri nu te face să te simți mai bine pentru că problemele și dubiile nu dispar? 
Dacă buzele îmi sunt uscate iau o gură de apă , dacă am ochii umflați folosesc un corector dar dacă am inima zdrobită ce pot face? Sunt zile în care mă aplec și adun speranța care a mai rămas în jurul meu , sunt zile în care mă simt o femeie neîncrezătoare , sunt zile pe care le petrec închisă în casă . Sunt momente în care am nevoie de susținere , de vorbe frumoase , de sinceritate și sprijin . Sunt zile în care aș da timpul înapoi , m-aș întinde la soare și aș uita de oameni , de vise , de așteptări și dezamăgiri .

Sunt zile în care aș vrea să nu mai fiu atât de complicată ,
să nu mă mai gândesc la o mie de lucruri într-o secundă , să fiu mai puternică și să nu mai cred în sentimente promise aiurea rostite . 

Un comentariu:

  1. Cu sinceritate, am fost atât de zdrobit când soțul meu de 8 ani m-a părăsit și m-am mutat în Quebec pentru a fi cu o altă femeie. Durerea mi-a fost prea mult pentru a suporta că nu am mai putut să o suport. Așa că a trebuit să apelez la internet pentru ajutor până când am aflat că dr. Ilekhojie este adevărata afacere. Am încercat tot ce știam și, cu vrăjile, binecuvântările și puterile magice extraordinare, ai făcut toată munca pentru mine, ceea ce mi-ați garantat rezultatul pozitiv în 48 de ore, Ex-soțul meu a revenit la mine și a fost regretabil pentru întregul lot pe care l-a făcut. Și acum viața mea este echilibrată și sunt din nou fericită. Dr. Ilekhojie, faceți un serviciu extraordinar oamenilor. Prieteni în cazul în care aveți nevoie de ajutorul Dr. Ilekhojie, vă rugăm să-l trimiteți pe gethelp05@gmail.com sau +2348147400259 Domnule, vă recomand pentru totdeauna

    RăspundețiȘtergere