miercuri, 20 iunie 2012

Am privit și aceasta telenovelă ....



      Forța destinului......  

In ultimul timp nu prea am avut timp ca sa privesc filme,seriale.....dar,acum 2 saptamani,ca tot venise vacanta,am decis sa caut pe net niste telenovele interesante(mai degraba,latino-americane,caci astea imi sunt pe plac).Desigur, am gasit mai multe,am inceput sa privesc mai multe odata,precum,suflet vandut,Emperatriz,Predestinati...și...Forța destinului.Din toate astea am decis sa privesc ”Forța destinului” (pe celalte lasindu-le pe mai apoi),in primul rand ,deoarece m-a impresionat mai mult si in al doile rand pentru ca protagoniștii telenovelei sunt printe preferații mei,Sandra Echeverria si David Zepeda(Lucia si Ivan)! 
Mi-a luat aproximativ 2 saptamani,in fiecare zi cate 2-6ep.in zilele obisnuite si cate 7-12 in weekend-uri,ca sa privesc intreaga telenovela.Și nu-mi pare rău deloc ca,timp de citeva zile nu am facut altceva pe net, decat sa privesc filmul.
Este o telenovela impresionanta(nu in zadar a fost desemnata cea mai buna telenovela a anului 2012),mi-a patruns in inima din primile clipe de vizionare!!!Pot spune că se aseamăna izbitor cu o poveste de viața reală.În acest serial e prezentă și ura intre surori,care si-n realitate e prezenta peste tot;cearta dintre surori din cauza aceluiasi barbat;casatoria doar din intere';depresia din cauza unui viol,inocenta unui bebelus;lipsa dragostei mamei,rapirea;minciuna';fuga dupa bani;tradarea celui mai bun prieten;nefericirea;sacrificare ficii pentru mama,si nu in ultimul rand Iubireaaa dintre 2 suflete predestinate,pentru care intreg universul lupta pentru fericirea Luciei si a lui Ivan!!

“Forta destinului” are grija sa aseze toate lucrurile la locul lor si sa-i aduca impreuna pe indragostiti.  
Desi telenovela are doar 101 episoade,mi s-a parut destul de frumoasa,interesanta,o poveste de viata,de dragostea reala...
...Poti citi rezumatul acestui serial exceptional aici
http://www.acasatv.ro/telenovele/forta-destinului-marea-premiera-luni-26-martie.html

Recomand telenovela tuturor cu mare drag!!!!! http://youtu.be/HHwbKe87rS0
P.s.uitasem.....si cantecul din film e suuuuperrrr!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu