miercuri, 23 decembrie 2015

Despre cum o fetiță de 5-6 ani îți poate schimba starea de spirit în doar 4 minute


Cît de emoționant... ^_^
Astăzi am avut doar ghinion și nu doar, astăzi a fost o zi obositoare, un fel de ”o zi de primăvară hrănește un an întreg”, am zis că nici nu voi intra pe facebook, ci voi merge deodată la somn, totuși bine am făcut că am decis mai întîi să văd ce se petrece în lumea virtuală (deși sunt plictisită peste măsură de aceasta); prima ce am văzut a fost videoul acesta, care aș din prima jumătate de minut m-a impresionat fetița prin vocea ei îngerească, mi-a schimbat total starea de spirit, mi s-a trezit chiar și simțul patriotic. Deodată am fost puțin nedumerită- ”e imnul RM sau al României?!”, nu că n-aș ști imnul nostru, ci pentru că acesta este interpretat din tot sufletul și în subconștientul meu doream să fie al nostru, apoi am realizat că e doar imnul super-mega-frumos al României, pe care-l ascultam în fiecare dimineața pe vremea cînd încă priveam TVR1 și taaaare-mi mai plăcea, de fapt și acuma mai tare-mi place imnul României decît al RM (poate pentru că trebuia în fiecare an, din clasa 5-a pînă într-a 9-a să zic pe de rost imnul R. Moldova, fără a-l cînta, ci doar ca pe o simplă poezie?!, hmm, nu știu). Am privit și reprivit acest video nuștiu de cîte ori consecutiv și încă nu mă satur de ascultat ^_^
Ascultînd-o, mă gîndeam la toate (pseudo)starurile noastre, care, consider eu, nu sunt nici la degețelul cel mic de la piciorul stîng al acestei fetițe minunate. Asta e voce-voce, nu fonograma lor de 2,1 bani; ea le-ar ”astupa” chiar și pe toate vedetele care sunt încrise la Eurovision sau la orice alt concurs în care ale noastre ”își bag codița”. Dar în fine... îi urez doar cele bune acestei mici vedete în devenire și succes pe marile scene ale lumii, sper ca numele ei să fie reauzit peste ani...
Felicitări, copilă mică, cu vocea cît o țară!!

Sursa video-ului: https://www.facebook.com/219372154755572/videos/1199210166771761/?pnref=story

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu