duminică, 8 iunie 2014

Pentru că...e mama ...




Pentru că e unica...
Pentru că e scumpă...
Pentru că e draga mea...
Pentru că e cea care veșnic îmi alină durerea cu vorbele ei dulci...
Pentru că e ființa care veșnic mă încurajează...
Pentru că e cea care veșnic îmi spune ”Azi plîngi dintr-un motiv stupid.Mîine vei rîde că ieri ai plîns”...
Pentru că e cea mai frumoasă pentru mine....
Pentru că e cea  care mi-a dat viață...
Pentru că e cea care mă iubește cu adevărat..
Pentru că e cea care mereu mă va înțelege...
Pentru că e cea care mereu îmi va da un sfat util...
Pentru că e cea care niciodată nu mă va trăda...
Pentru că e cea care îmi vrea doar binele..
Pentru că e cea mai frumoasă ființă de pe pămînt pentru mine...
Pentru că azi  a împlinit frumoasa vîrstă de 38 de ani...
Pentru că....în pofida oricărui fapt, ea pentru mine va rămîne veșnic tînără și frumoasă...
Pentru că e Ea...
Pentru că e mama mea...
....iubita mea...
....scumpa mea...
...adorata mea...
....sensul vieții mele...
Pentru că o iubesc enorm...
La mulți ani fericiți,mami !! 
  Îți doresc tot binele din lume,sănătate și multă putere de caracter.Te mai rog să mă ierți pentru toate neplăcerile care ți le-am provocat....
*Nu că nu m-aș pricepe la spuse frumoase, dar cele mai frumoase cuvinte sunt cele spuse în față,privind-o în ochi!!Am preferat astfel să procedez..să o privesc în ochi și să-i mulțumesc pentru absolut tot.
Te cuprind strîns,strîns(atît virtual cît și real)

Un comentariu: