miercuri, 9 mai 2012

Sfințirea drumului nostru!!!







Data de 11 decemrie 2011 a fost o zi cît de cît însemnată pentru unii locuitori din com.Chișcăreni-Sfințirea unui nou drum.Eu, personal și încă cu un băiat,am avut ocazia sa întîmpinăm oaspeții cu pîine și sare(a fost o experiență destul de plăcută și de neuitat.))
Mulți dintre cei prezenți la acel eveniment și-au expus opiniile și mulțumirile celor care au ajutat,au contribuit la construcția acestui drum.Cu cîțiva ani în urmă, nici nu-mi puteam imagina că astăzi voi avea șosea ce trece pe lîngă poarta mea...și cînd îmi aduc aminte ce drum era mai înainte-aproape ca o rîpa...ehhh...cît de mult s-a schimbat totul. De-acum și mahalaua nu mai pare părăsită așa cum parea înainte și nici acei copaci inalți de salcîm nu mai sunt pe marginea drumului(cînd erau îți părea că parcă ești într-un tunel)!Și toate acestea datorită unor demnitari, oamenilor ce au dorit o schimbare spre bine.Încă-odată le muțumesc tuturor de ajutorul acordat, ne-ați facut viața mai ușoară, într-adevăr!!Sunt fericită că avem un drum nou,mai frumos,mai curat.....da,da fericită,și cred că nu numai eu sunt unica, ci și întreaga noastă mahala!!! :)
o mica multumire:


din cei prezentí la eveniment;


emisiune la radio-darea in exploatare a drumului:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu