marți, 29 mai 2012

Prietenie fumată!

Așa eram candva
                      Daaaa...pînă nu de mult spuneam că fără o prietenă adevărată n-aș putea rezista,viața mea nu ar mai fi la fel,nu aș avea cui să-i spun secretele și să spun ce am pe suflet!!Acum aș putea spune același lucru,căci chiar nu pot trăi fără de aceste lucruri...fără o prietenă apropiată lîngă mine,fără de cea care odată îmi era ca o soră(așa, pentru că cei care nu ne cunoșteau prea bine se uitau la noi și ne spunea:''Voi suteți surori cumva?,că așa tare mai semănați!!!”.După care răspundeam că NU,dar ne considerăm surori pentru că mai tot timpul suntem împreună și petrecem cele mai frumoase momente-ca surorile ♥ )....acum totul s-a schimbat...am devenit pur și simplu străine...
      De abia acum am înțeles că trădarea într-adevar doare...doare sufletul și inima știind că ai avut odată o prietenă care pur și simplu îți era mai mult decît o prietenă,îți era soră!!Viața e grea,așa că învăț să îndur orice și să suport,cum s-ar zice „Trădarea”.Acum chiar nu pot să uit toate clipele atat frumoase cat și mai puțin plăcute,nu pot uita că odată am avut lîngă mine o persoană în care puteam avea încredere și pe care să pot conta...Da,nu pot uita și nici ierta, căci nu mă lasă mîndria și pentru că știu că nu am de ce să-mi cer iertare(nu mă consider vinovată)!!!
   P.S. Nu,nu zic că sunt o victimă,ci doar o personă care spune ceea crede și ceea ce simte....
                     

Așa suntem acum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu