joi, 25 august 2016

Despre ambuteiaje și despre cometa ce a căzut peste Chișinău

Cică mîine vor fi iarăși ambuteiaje. Și așa peste Chișinău parcă a căzut o cometă, dar și asta acum...Cum să faci tu repetiții de la ora 7-8 dimineața, atunci cînd tocmai toată lumea pleacă la serviciu. Nu știu dacă mai fac și alte țări așa, închid strada principală cu 1 săptămănă înainte de vreo sărbătoare, de această dată, Ziua Independenței (stop, care independență?!). Interesant, ăstora cu "tancurile", care sîmbătă vor călca Moldova ca pe un nimeni și nimic, nu le era destul doar 1 zi pentru repetiții?! 
Au pus și ei acolo cîte un polițist la fiecare intersecție, ca să ce?! Ca să îndrume șoferii. Ba nu. Ca să permită microbuzului să meargă pe o anumită stradă care în capăt e blocată. Așa am pățit eu și alți pasageri, am mers jumate de oraș cu microbuzul, pentru că polițiștilor le era greu să zică pe care stradă e permisă circulația, dar ce, mai bine să facem cale întoarsă de pe 4 străzi. Apoi încă aproape 1 oră mai stăm ambuteiaj. Da ce, nu e bine în saună?! E bine, cum să nu, mai stăm, avem timp. Cînd aveam să mai facem excursie din asta neprevăzută, moment minunat de a vedea reparațiile și întregul bardac din capitală. Păi iată cum să nu se enerveze lumea, cum să nu te doară capul toată ziua, dacă toți cei din microbuz urlau, la propriu, la urechea ta, fiecare cu jălea sa. Eram și eu cu jalea și nervii mei, doar că pe regimul mute. Și ce dacă microbuzul m-a lăsat exact la destinația care-mi trebuia, dacă oricum am întîrziat!!)) Iac-așa...m-am enervat ))
http://go.protv.md/DPC6

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu