marți, 28 august 2012

A sosit timpul...

A sosit timpul să-mi schimb tapetul vechi, plin de găuri și murdar de timp de pe inimă și să îl înlocuiesc cu catifea.
A sosit timpul să înlocuiesc zilele de lână care îmi zgâriau sufletul cu zilele de cașmir care să mi-l atingă ușor și plăcut.
A sosit timpul să mă scutur de colbul amintirilor care mi-au încătușat inima prea multă vreme.
A sosit timpul să iert, să uit, să nu mai caut răspunsuri la
 întrebări la care nu s-a dorit a răspunde.
A sosit timpul să am mai mult timp pentru ceea ce îmi place mie.
A sosit timpul să privesc către cer și să mulțumesc pentru ce am. Nemulțumirilor le dau vacanță.
A sosit timpul pentru iubire, pentru speranță, pentru partea plină a paharului.
A sosit timpul pentru prieteni buni și pentru oameni demni de încredere.
A sosit timpul pentru respect, pentru demnitate, pentru conștiință.
A sosit timpul pentru mai multă căldură sufletească.
A sosit timpul pentru vindecare.
A sosit timpul pentru timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu